Πολιτική Επιστροφών

Η Giannakidis Shoes μέσα από το ηλεκτρονικό της κατάστημα σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω των περιγραφών και φωτογραφιών των προϊόντων της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα.

    – Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης

Σε κάθε περίπτωση όπου παραδίδονται διαφορετικά προϊόντα από τα παραγγελθέντα, ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνουν την εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη, αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής. 
Η διαδικασία της επιστροφής ξεκινάει με την ενημέρωση του πελάτη (γραπτά μέσω e-mail ή τηλεφωνικά) προς την εταιρεία μας, στα στοιχεία που αναγράφονται στο τομέα «Επικοινωνία» στην ιστοσελίδα μας, εντός 3 ημερών από την παραλαβή. Στην συνέχεια, θα σας δοθούν οδηγίες για την επιστροφή ή την αντικατάστασή του.

    -Αλλαγές προϊόντων 

Η εταιρεία μας κάνει δεκτές τις αλλαγές προϊόντων που έχουν αγοραστεί από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα (δικαίωμα υπαναχώρησης), εφόσον έχει προηγηθεί άμεση ενημέρωση από τον πελάτη. 
Προϋποθέσεις Αλλαγών: 
    • Να έχει προηγηθεί γραπτό αίτημα αλλαγής εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στο παραστατικό πώλησης.
    • Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική συσκευασία τους χωρίς να έχουν καταστραφεί και χωρίς να έχουν χρησιμοποιηθεί. 
    • Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να συνοδεύονται από όλα τα απαραίτητα παραστατικά που έλαβε ο πελάτης με την παραλαβή του. 
Το νέο προϊόν που ο πελάτης θα επιλέξει για την αλλαγή θα αποστέλλεται αφού παραληφθεί το αρχικό και εφόσον το κατάστημα  ελέγξει ότι πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις.
Σε περίπτωση αλλαγής προϊόντων (μέγεθος/χρώμα), ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με έξοδα επιστροφής για την πρώτη αλλαγή και έχει το δικαίωμα να επιλέξει ακόμη και διαφορετικό προϊόν ίσης η μεγαλύτερης αξίας.*

*Τα παραπάνω ισχύουν για αγορές εντός Ελλάδας.   

    -Ακύρωση Παραγγελίας

Η εταιρεία μας παρέχει το δικαίωμα ακύρωσης παραγγελίας. Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία του μόνο στις ακόλουθες συγκεκριμένες περιπτώσεις: 
    α) Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να αφαιρέσει τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση».  
    β) Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν ο πελάτης οφείλει να καλέσει το 23810.81.491 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς.  
    γ) Μετά την παράδοση της παραγγελίας στον πελάτη, πρέπει να ακολουθήσει επικοινωνία τηλεφωνικά στο 23810.81.491 ή μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου, μόνο όμως εφόσον προηγήθηκε από μέρους του πελάτη γραπτή μέσω e-mail, αντί τηλεφωνική ακύρωση της παραγγελίας. Σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη. 
Στην περίπτωση που έχει ήδη εξοφληθεί η παραγγελία μέσω πιστωτικής κάρτας, η επιστροφή των χρημάτων γίνεται απευθείας στους λογαριασμούς αυτούς. Στην περίπτωση που έχει εξοφληθεί η παραγγελία με διαφορετικό τρόπο, η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με πίστωση τραπεζικού λογαριασμού που θα υποδείξει ο πελάτης με αριθμό IBAN σε γραπτό αίτημά. Σε αυτή την περίπτωση, εφόσον προκύψουν έξοδα εμβάσματος, επιβαρύνουν τον πελάτη. Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται μέσα σε 15 ημερολογιακές ημέρες από το γραπτό αίτημα.

    -Ελαττωματικό Προϊόν 

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το προϊόν φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον προμηθευτή που παρέχει την εγγύηση ή σε περίπτωση που η ίδια η εταιρεία μας παρέχει απευθείας την εγγύηση καλής λειτουργίας ισχύουν τα ακόλουθα:
Σε σπάνιες περιπτώσεις που ο πελάτης παραλάβει βεβαιωμένα προϊόν ελαττωματικό, πραγματοποιείται αντικατάσταση προιόντος χωρίς επιπλέον έξοδα πελάτη, εφόσον υποβληθεί σχετικό γραπτό αίτημα μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία που αναγράφεται στο παραστατικό πώλησης.  Στην περίπτωση αυτή, η εταιρεία μας θα αναλάβει την παραλαβή και επιστροφή του. Στη συνέχεια, και εφόσον επιβεβαιωθεί το πρόβλημα, θα πραγματοποιηθεί δωρεάν αντικατάσταση για το συγκεκριμένο είδος με καινούργιο μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την επιβεβαίωση του προβλήματος, εφόσον αυτό υπάρχει διαθέσιμο στην εταιρεία. Σε περίπτωση που δεν διαπιστωθεί πρόβλημα στο προϊόν που επιστράφηκε, ο πελάτης χρεώνεται το κόστος της επιστροφής. Στις πολύ σπάνιες περιπτώσεις που λόγω έλλειψης ή κατάργησης του προϊόντος δεν μπορεί να γίνει αντικατάσταση, θα γίνεται επιστροφή χρημάτων σύμφωνα με τους όρους που ισχύουν για τις επιστροφές. Μετά το πέρας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στο παραστατικό πώλησης, ο πελάτης αποδέχεται πλήρως την ποιότητα, την ποσότητα και την τιμή των εμπορευμάτων που παρέλαβε.  Επιστροφές χρημάτων ή αλλαγές με διαφορετικά προϊόντα, για ελαττωματικά προϊόντα δεν γίνονται δεκτές μετά το πέρας των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στο παραστατικό αγοράς τους.

    •  Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα απαλλάσσεται από τις ανωτέρω περιγραφόμενες υποχρεώσεις εφόσον ο πελάτης γνώριζε κατά την σύναψη της σύμβασης πώλησης, ιδίως κατόπιν γνωστοποίησης από τον διαδικτυακό μας τόπο,  το πραγματικό ελάττωμα ή την έλλειψη της συνομολογημένης ιδιότητας.


    *Σε κάθε περίπτωση, εάν τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η εταιρεία μας έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.  
Προϊόν το οποίο έχει πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.
Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των προϊόντων στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία του προϊόντος και να τεθεί σε χρήση το προϊόν. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι πρόθυμο να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση του σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και χρήσης του προϊόντος η αξία του αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει το ηλεκτρονικό μας κατάστημα για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.


– Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Ο καταναλωτής έχει νόμιμο δικαίωμα Υπαναχώρησης Βάσει του Ελληνικού Νόμου 2251/1994, εντός 14 ημερολογιακών ημερών αναιτιολόγητα. Προκειμένου να ασκηθεί το δικαίωμα υπαναχώρησης, ο καταναλωτής θα πρέπει να γνωστοποιήσει τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά ΕΔΩ το αίτημά του. Επιστρέφεται το προϊόν σύμφωνα με τα ανωτέρω και έπειτα η Δικαιούχος καταβάλει το αντίστοιχο ποσό. Στο ποσό αυτό ΔΕΝ συμπεριλαμβάνονται τυχόν αρχικά έξοδα αποστολής. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής. Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος καλύπτονται επιβαρύνουν τον πελάτη. Το κόστος αυτών ανέρχεται στα 4 ευρώ. Ο καταναλωτής ευθύνεται για κάθε απομείωση της αξίας των προϊόντων ως απόρροια τέτοιας μεταχείρισής τους που αλλοιώνει την φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργικότητά τους.


– Εξαιρέσεις του δικαιώματος υπαναχώρησης:   

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία για την προστασία του καταναλωτή (άρθρο 3ιβ του νόμου για την προστασία του καταναλωτή).  
Ιδίως το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν χορηγείται στον πελάτη αναφορικά με προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή της υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί κατά την παραλαβή τους από τον πελάτη, όπως είναι τα είδη προσωπικής φροντίδας ή είδη που έχουν στενή επαφή με το ανθρώπινο σώμα (εξαίρεση υπ’ αριθμόν ε του άρθρου 3ιβ του νόμου για την προστασία του καταναλωτή).

Από το δικαίωμα αλλαγής και επιστροφής χρημάτων εξαιρούνται προϊόντα των οποίων η έκπτωση ξεπερνά το 70%.